ΝΕΑ

Ανω κάτω η πορθμειακή γραμμή Ρίου - Αντιρρίου

Ανω κάτω η πορθμειακή γραμμή Ρίου - Αντιρρίου

Ενταση και ταλαιπωρία για το επιβατικό από την απόφαση του Λιμεναρχείου να εκτελούνται τα δρομολόγια των φέρι μποτ ανά 40 λεπτά! - Λύση προς το συμφέρον των ταξιδιωτών ζητά από τον Υπουργό Ναυτιλίας η Κοινοπραξία Ε/Γ-Ο/Γ Σαλαμίνας

Τα πάνω κάτω έχει φέρει στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Ρίου Αντιρρίου η ανατροπή στα δρομολόγια των φέρι μποτ. Τα νεύρα, οι διαπληκτισμοί, οι τεράστιες ουρές και η ταλαιπωρία των ταξιδιωτών είναι καθημερινό φαινόμενο και η Κοινοπραξία ουδόλως ευθύνεται.
Ολα άρχισαν όταν η Κοινοπραξία απέσυρε για ετήσια συντήρηση ένα από τα τέσσερα αμφίδρομα πλοία της και το Λιμεναρχείο Πατρών αφού ενέταξε στη γραμμή ένα παλαιού τύπου καραβάκι, για κάποιον ανεξήγητο λόγο διπλασίασε τον χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων από τα 20 στα 40 λεπτά, χωρίς επαρκείς εξηγήσεις τόσο προς τους πλοιοκτήτες όσο και προς το επιβατικό κοινό που υπόκειται σε μια άνευ λόγου οδύσσεια για να περάσει από την Πελοπόννησο στη Στερεά Ελλάδα και αντιστρόφως.
Ως γνωστόν, το τσουχτερό κόμιστρο για τη διέλευση από τη γέφυρα αποτελεί αντικίνητρο για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών που επιλέγει να μετακινηθεί ακτοπλοϊκώς παρά να πληρώσει παραπάνω από τα διπλάσια χρήματα για να περάσει απέναντι. Το τελευταίο διάστημα τα περισσότερα ΙΧ αυτοκίνητα αλλά και τα βαρέου τύπου οχήματα επιλέγουν τα φέρι μποτ τα οποία μέχρι πρότινος αναχωρούσαν ανά 20 λεπτά και πλέον αποπλέουν ανά 40, ακόμα κι αν τα φέρι είναι γεμάτα και έτοιμα να αναχωρήσουν.
"Εχει αυξηθεί η κίνηση γιατί ο κόσμος επιλέγει συνειδητά το καράβι και όχι τη γέφυρα με τη διπλάσια τιμή" τόνισε ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Αντιρρίου κ.Νίκος Ταμπάκης ο οποίος περιέγραψε την κατάσταση που επικρατεί. "Το καράβι ήταν γεμάτο από τις 14:20 και περίμενε να πάει 15:15 για να αναχωρήσει. Σχεδόν μια ώρα. Τα αυτοκίνητα έκαναν αναστροφή για να περάσουν από τη γέφυρα. Υπάρχουν πολλά παράπονα και τα ακούνε οι εργαζόμενοι της Κοινοπραξίας που δε φταίνε".


Ο κ. Κώστας Μακρής, εκπρόσωπος της Κοινοπραξίας αναφέρθηκε στην αγανάκτηση του κόσμου καθώς πλέον δεν εξυπηρείται αλλά τουναντίον ταλαιπωρείται. Οπως είπε, το Λιμεναρχείο δρομολόγησε ένα παλιό καραβάκι το οποίο δεν προλαβαίνει να πιάσει τις ταχύτητες των σύγχρονων αμφίδρομων πλοίων της Κοινοπραξίας και έτσι σε συνδυασμό με την αλλαγή των δρομολογίων δεν εξυπηρετείται ο κόσμος και σηχματίζονται τεράστιες ουρές από αυτοκίνητα και φορτηγά.
Η Κοινοπραξία Ε/Γ-Ο/Γ Σαλαμίνας ενημέρωσε με επιστολή της τον Υπουργό Ναυτιλίας για τον εξαναγκασμό της από το Λιμεναρχείο, περιμένοντας να σκύψει στο πρόβλημα και να βρεθεί λύση που είναι προς το συμφέρον του επιβατικού κοινού και των επαγγελματιών φορτηγών οχημάτων. "Ζητούμε την παρέμβαση των αρμοδίων ώστε η γραμμή Ρίου - Αντιρρίου να επανέλθει σε μια φυσιολογική κατάσταση όπου τα πλοία θα λειτουργούν υπό συνθήκες ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού και θα παρέχουν ασφαλείς, σταθερές, αξιόπιστες και ποιοτικές θαλάσσιες υπηρεσίες όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία" αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση που εξέδωσε.


Η Εν Πειραιεί αναζήτησε τον Κεντρικό Λιμενάρχη κο Γεωργάτο, ο οποίος απαντώντας στα ερωτήματά μας υποστήριξε ότι λόγω της απόσυρσης του ενός φέρι μποτ, λόγω συντήρησης, η Κοινοπραξία δε δύναται να καλύψει το κενό κάτι που βεβαίως αποκρούουν οι πλοιοκτήτες καθώς όπως λένε, μπορούν να αντεπεξέλθουν στα δρομολόγια όπως ήταν αρχικά, ανά 20 λεπτά, χωρίς κανένα πρόβλημα. Στο ερώτημά μας γιατί επιβλήθηκε ο ανά 40 λεπτά απόπλους των πλοίων, ο κος Γεωργάτος απάντησε: "Κάνουμε ό,τι μας ζητηθεί" χωρίς να μας δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες εννοώντας εμμέσως πλην σαφώς ότι εκτελούν εντολές του Υπουργείου.
Για ορισμένους τοπικούς παράγοντες ο λόγος της απόφασης του Λιμεναρχείου είναι προφανής. Η ενίσχυση των εσόδων της ασύμφορης γέφυρας καθώς ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες προτιμούν να μετακινηθούν ακτοπλοϊκώς εξοικονομώντας τα μισά χρήματα.

Κάθε Τρίτη σε όλα

τα περίπτερα, σε

όλη την Ελλάδα με

την Ελεύθερη Ώρα.

Please fill the required field.